Reklamacje

Informacje dotyczące reklamacji.

Informujemy że udzielamy rękojmi na produkty zakupione w naszym Sklepie internetowym. Jednakże w przypadku wystąpienia wad fizycznych lub prawnych w zakupionych produktach, mogą Państwo skorzystać z prawa do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi.

Wszelkie reklamacje z tego tytułu prosimy kierować na adres pocztowy lub mailowy Sklepu. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy podać wszystkie informacje i okoliczności dotyczące reklamowanego produktu.

Wadliwy produkt należy odesłać na adres pocztowy Sklepu. Po otrzymaniu od Państwa wadliwego produktu zwracamy koszty odesłania.

Do złożonej reklamacji ustosunkujemy się w ciągu 14 dni kalendarzowych.

Wadliwy produkt wymienimy na nowy pełnowartościowy a w przypadku gdy będzie to niemożliwe zwrócimy wszystkie koszty związane z jego zakupem (cena produktu + koszt wysyłki) lub zaproponujemy inny produkt w tej same cenie.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl